15421 Southwest 39th Terrace, Miami, FL 33185, USA
Venda 490.000€ - Casa/Torre
PD 1054 250 5 Habitaciones 3 Cuartos de baño

PREMIÀ DE DALT: Espectacular casa de poble situada al centre de Premià de Dalt a molt pocs metres de tot tipus de comerç i molt a prop de Barcelona.
Ens trobem amb aquesta casa de caràcter antic amb la següent distribució:
Planta baixa: Un petit pati a l’entrada, una habitació individual, saló menjador amb llar de foc, àmplia cuina independent, una cova antiga des de la qual s’accedeix per dins de la casa, un pati central des de la qual s’accedeix per totes les estances i un petit bany.
1ª planta: Un ampli distribuïdor utilitzat actualment com a sala d’estar, habitació de bugaderia, i 3 habitacions amb banys propis.
2ª planta: A aquesta planta només s’accedeix pel pati interior i és com un apartament independent compost d’una habitació, un ampli saló un bany complet i un traster.
Gran oportunitat per la zona.

PREMIÀ DE DALT: Espectacular casa de pueblo ubicada en el centro de Premia de Dalt a muy pocos metros de todo tipo de comercio y a poca distancia de Barcelona.
Nos encontramos con esta casa de carácter antiguo con la siguiente distribución:
Planta baja: Un pequeño patio en la entrada, una habitación individual, salón comedor con chimenea, amplia cocina independiente, una cueva antigua desde la que se accede por dentro de la casa, un patio central desde la que se accede por todas las estancias y un pequeño baño.
1ª planta: Un amplio distribuidor utilizado actualmente como sala de estar, habitación de lavandería, y 3 habitaciones con baños propios.
2ª planta: A esta planta solo se accede por el patio interior y es como un apartamento independiente compuesto de una habitación, un amplio salón un baño completo y un trastero.
Gran oportunidad por la zona.

Llars similars